Dag 10

11 februari 2017 - Tala, India

11 febr;  Om 7:40 uur vertrokken. De taxi is een Toyota 4wd en de chauffeur spreekt nauwelijks Engels. De wegen zijn heel wisselvallig. Zo rij je op een vlakke asfaltweg en zo  hobbel je weer over grind en door kuilen. Op een stuk met potholes was een klein autootje over de kop gegaan. Een hele groep mensen erbij maar zo te zien niet ernstig. De rit duurde ongeveer 4.5 uur. Onderweg een stop voor 'Chai' gemaakt.  Om 1 uur aangekomen op het resort van boeking. 3 indiers aanwezig en ze vragen iets wat ik niet kan leveren. Ik laat ze de bevestiging van boeking zien en 1 gaat bellen. 15 minuten later komt er 1 terug en zegt " go away " Ik kijk hem verbaasd aan en vraag hem wat hij bedoeld. Dan zegt hij "car waiting". Vervolgens met de jeep naar het Nature Heritege resort gebracht. En dat ziet er een stuk chiquer uit. Ik kon gelijk mijn lunch gebruiken. Er ligt een mooi zwembad naast het lunch/ontbijt gedeelte. Helaas hoor ik het onweer rommelen in de bergen en zojuist is de eerste regen gevallen. Dan wordt het met een boek op bed. Temperatuur is overigens 20 graden. Ik heb ook een paar fotos geplaatst

Februay 11th; My cab arrived on time and at 7:40 we drove away. The largest part of the road was good. Some parts were bumpy and was worked on. The ride took 4.5 hours including our stop for "chai". The driver does a good job but speaks a little bit of english. We arrived at Mahua tiger resort but it seems if there are no guests. I showed the guy my confirmation of reservation and he made a phonecall. 15 minutes later the guy comes back and says "go away". I looked amazed and asked what he means by that. Then he says "car waiting". We took the luggage and went to the,entrance. And yes there was a jeep. He took me to the Nature Heritage resort. This resort is so much better looking than the former. After i was shown the room a lunch was served. While eating my lunch, near a swimming pool, i heard the rumble of a thunderstorm in the mountains. And now it is raining. So no swimming today but a resting on the bed with my book. Temperature is 20 degrees. See also the new pics