Vanmiddag op Camel safari

24 februari 2017 - Jaisalmer, India

24 februari; Kwart over 1 'snachts is waarscijnlijk een favoriete tijd om eens lekker te gaan blaffen. Ook nu hield het niet lang aan. Ik heb vanmorgen weer heel wat foto's zitten schieten van de zonsopgang. Ik hoefde miet éxtra vroeg op alleen maar naar het dakterras te lopen. Vaandaag ga ik naar het meer, lekker im de schaduw genieten van wat er komen, of te gebeuren, staat. Ik heb zojuist een camel safari geboekt. Het plaatje ziet zo uit. Tussen half drie en drie uur worden we opgehaald en 50 km verderop in de woestijn gedropt. Daar gaan we 2 uur met de kameel op pad en maken ergens in de woestijn kamp. Eten en drinken doen we daar en we slapen onder de sterren (tent tegen meerprijs.......maar dat doe ik niet) De volgende dag bevat ook 2 uur op de kameel. Onderweg stoppen we in een verlaten spookstadje en een zigeuner dorp. Na het avondeten is er een kampvuur met "live entertainment". Om 10:30 uur is het afgelopen. Ik denk niet dat er veel bereik zal zijn in de woestijn, vandaar dit vroege log. Tot morgen met weer een nieuw avontuur.

Februari 24th; Tonight at 01:15 hours there was again a dog sing along. As yesterday it did not last that long. This morning i stood up early and went to the roof top terrace to shoot some sunrise pictures. This morning i went to the lake and enjoyed the easy laying in the shadow position. This afternoon i join the Mystic Camel Safari. We are picked up somewhere before 3 pm. Then we are dropped some 50 km away in the dessert. After welcome chai, tea or water we start a 2 hour camel ride and visit an abandoned gost town and gypsy village. In the evening we have snacks, chai and Rajasthan veg. Dinner. Before sleeping under the open sky there is live entertainmet and bonfire. The next day, after breakfast, we have a 2 hour camel ride. At 10:30 we head back to the hotel. I do not think that there is wifi or 4G connection, that's why i post this early log. Until tomorrow with a new adventure......gretz