Welkom op mijn reisblog! Welcome to my travelblog!

29 januari 2017

Welcome to my travelblog at Reislogger.nl. I use this travelblog to keep al my invites informed about my experiences. I hope to share many photo´s with you. Due to the presence of my friends abroad I'll write my blogs in English.

1. Reislogger:
    14 december 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ana Branco:
    31 januari 2017
    ?
  3. B.Tolman:
    1 februari 2017
    Verstuur jij berichten naar [email protected], [email protected] of [email protected]? Het laatste adres wil ik tot standaard maken sinds ze bij de andere aan het rommelen zijn. Dus liefst KPN. Heb me ook op je mailingslist gezet. Ben benieuwd of alles werkt. Goede reis, trek veel tijd uit voor situatie land en bevolking, verslag en foto's zijn dan aanvullend. Geniet maar blijf alert, liefs van Ma en Pa.
  4. B.Tolman:
    1 februari 2017
    Hoop op een goede verbinding, gr. Pa
  5. B.Tolman:
    5 februari 2017
    Geweldig zo'n ontvangst door het bruidspaar, wij wensen hen een lang en gelukkig samen zijn en danken hen voor de hartelijke begroeting door de familie. Hans voor jou: een goed begin is het halve werk, geniet van elk moment, liefs van je ouwe lui.